Vrácení zboží a reklamace

Objednané zboží nesplnilo Vaše očekávání, vybrali jste jiný barevný odstín nebo jinou velikost štětce? Zboží můžete poslat zpět k výměně nebo vrácení do 14 dnů. Zboží musí zůstat nepoškozené a v původním obalu.

 

Vrácení zboží

Jak postupovat při vrácení zboží?

  1. Vyplňte prosím níže přiložený formulář o odstoupení od smlouvy a zašlete e-mailem na naši adresu: obchod@arsuna.cz
  2. Zboží pečlivě zabalte. Použijte jakýkoliv pevný obal a dostatek měkké výplně, aby nedošlo k poškození zboží. Můžete použít i původní balení, ve kterém jste zboží obdrželi. 
  3. Zabalené zboží s vyplněným formulářem pro výměnu zboží nám zašlete na adresu: Petr Daněk - Arsuna.cz, Novosady 1585, Holešov, 769 01 . Nezapomeňte ve formuláři uvést číslo účtu, na který chcete vrátit peníze za vrácené zboží.
  4. Peníze vám vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo oznámení o odstoupení od smlouvy.

Formulář pro odstoupení od smlouvy WORD ke stažení zde

Formulář pro odstoupení od smlouvy PDF ke stažení zde

 

Reklamace

Jak postupovat v případě reklamace?

  1. Nejdříve nám, prosím napište e-mail na obchod@arsuna.cz a sdělte nám, co je v nepořádku. Pro snadnější komunikaci vepište číslo objednávky nebo faktury. Moc nám pomůže, pokud připojíte fotografii příčiny Vaší reklamace. Urychlí to celý proces reklamace.
  2. Vyčkejte, až si reklamaci potvrdíme. Pak zboží pečlivě zabalte. Použijte jakýkoliv pevný obal a dostatek měkké výplně, aby nedošlo k poškození zboží. Můžete použít i původní balení, ve kterém jste zboží obdrželi. 
  3. Zabalené zboží zašlete na adresu: Petr Daněk - Arsuna.cz, Novosady 1585, Holešov, 769 01
  4. Peníze vám vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů.

Bližší informace k výměně, vrácení nebo reklamaci zboží se dočtete v Obchodních podmínkách